Co to jest HubSpot?

Pewnie znasz pojęcie „inbound”. Ale czy naprawdę wiesz co ono znaczy?
Inbound to rozwój Twojej firmy na podstawie bardziej przyjaznego i ludzkiego podejścia do potrzeb klientów. Jest to metoda pozyskiwania klientów, budowy ich zaangażowania i satysfakcji tak, aby dostarczać klientom maksymalną wartość i budować zaufanie.

HubSpot Grow Platform jest oprogramowaniem, które w pełni wspiera podejście „inbound”.

Dowiedz się, jak Twój marketing, sprzedaż i obsługa klienta mogą wykorzystać HubSpot, aby realizować swoje cele.

HubSpot - marketing, sprzedaż i obsługa klienta wspólnie pracujące nad wzrostem firmy

W idealnym świecie zespoły marketingu, sprzedaży i obsługi klienta działają z maksymalną efektywnością, wymieniając informacje i bezproblemowo obsługując potrzeby klientów. 

W rzeczywistości w organizacjach występują „wąskie gardła”,
które obniżają jakość obsługi. 

A jakie miejsca chcesz poprawić w swojej organizacji?

Marketing

Generuj leady wysokiej jakości.

Twórz treści, pozyskuj leady i prowadź je przez ścieżkę zakupową, aż do zamknięcia transakcji.

Sprzedaż

Zamieniaj leady w klientów.

Nawiązuj kontakt z potencjalnymi kupującymi, pokazuj wartość swojej oferty i prowadź do zakupu.

Obsługa Klienta

Zamieniaj klientów w promotorów marki.

Rozwiązuj problemy klientów i zapewniaj swojej firmie sukces dzięki marketingowi szeptanemu.

Od Lejka Sprzedaży do Flywheel

Ścieżka zakupowa klienta jest cyklem, nie lejkiem.

W tradycyjnym lejku sprzedaży klient „jest przesuwany” między marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta, jak przez oddzielne silosy.

HubSpot wprowadził całkiem nowe rozwiązanie zwane Flyweel.

Gdy stosujemy Flyweel, każdy krok ścieżki zakupowej klienta jest wzajemnie połączony. Zespoły wymieniają ze sobą dane, zwiększając skuteczność działań na każdym etapie.

The HubSpot Growth Platform

HubSpot jest rozwiązaniem all-in-one.

Łączy w sobie obszary marketingu, sprzedaży i obsługi klienta tak, że bez problemu realizujesz metodykę inbound. Wszystkie działania prowadzisz na tej samej bazie klientów, a zespoły marketingu, sprzedaży i obsługi klienta pracują na tych samych danych. Dzięki temu szybciej przekazujesz informacje pomiędzy marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. Efekt? Twoi klienci są bardziej zadowoleni i chętnie polecają Cię innym. 

Poznaj niektóre narzędzia firmy HubSpot, które pomagają
lepiej współpracować zespołom marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. 

HubSpot może raz na zawsze zmienić to, w jaki sposób pracuje Twoja organizacja. Porozmawiaj z nami, jak możesz zrealizować swoje cele dzięki narzędziom HubSpot!