Konsultacje marketingowe
- Jak usprawnić procesy i działania marketingowe?
- Jak pozyskiwać wartościowe leady?
- Jak zwiększyć ruch na stronie internetowej?
- Jak zautomatyzować marketing w firmie?
- Jak zintegrować dział marketingu i sprzedaży?
A może masz jeszcze inne pytania? Chętnie odpowiem i pomogę Ci zrealizować Twoje wyzwania marketingowe!
W czym mogę Ci pomóc?
Quick Win
Opracowanie strategii marketingowej wymaga cierpliwości. Drobne zmiany wdrożone w międzyczasie mogą przynieść wymierne korzyści niemal natychmiast. Podczas konsultacji marketingowej przedstawię Ci kilka pomysłów na „szybkie wygrane”. Dzięki nim w krótkim czasie poprawisz wyniki marketingowe.
Wybór strategii
Szukasz najlepszej strategii marketingowej, która pozwoli Ci zrealizować cele biznesowe? Podczas konsultacji marketingowej poznasz kilka wariantów rozwiązań dopasowanych do specyfiki Twojej działalności. Dowiesz się także, jakie zasoby będą niezbędne do ich sprawnej implementacji.
Wsparcie zespołu
Chcesz zastąpić tradycyjne metody marketingowe i cold mailing skuteczniejszymi rozwiązaniami? W czasie konsultacji marketingowej poznasz nowe formy dotarcia do klienta. Twój zespół zacznie stosować działania z zakresu inbound marketingu, które przełożą się na większą sprzedaż
Jakie zagadnienia omówimy w trakcie konsultacji marketingowych?
Skupimy się przede wszystkim na tworzeniu strategii, lejkach marketingowych, usprawnieniu procesów, przygotowaniu treści i poprawie konwersji.
Inbound marketing
Naucz się opracowywać strategię inbound marketingową dla danego produktu lub usługi. Sprawdź, jakie zasoby będą niezbędne do jej realizacji.
Lejki marketingowe
Poznaj zasady tworzenia lejków marketingowych. Dowiedz się, jak wykorzystać email marketing i lead nurturing do poprawy jakości leadów i zwiększenia sprzedaży.
Przygotowanie i dystrybucja treści
Sprawdź, jak tworzyć wartościowe treści marketingowe, aby zwiększyć ruch na stronie, poprawić konwersję i szybciej domykać sprzedaż.
Strona WWW
Naucz się projektować strukturę informacji na stronie internetowej. Dostosuj ją pod kątem skuteczności realizacji założonych celów biznesowych.
Segmentacja bazy kontaktów
Uporządkuj bazę kontaktów i naucz się je segmentować, aby zwiększyć ich efektywne wykorzystanie w działaniach marketingowych oraz sprzedażowych.
Smarketing
Dowiedz się, jak zintegrować dział marketingu i sprzedaży, aby rozwijać spójny schemat komunikacji i sprawniej realizować założone cele.
Dlaczego warto skorzystać z moich konsultacji marketingowych?
Mam ponad 14 lat doświadczenia
w zakresie szeroko pojętego marketingu internetowego
Zaczynałem od tworzenia stron pod systemy afiliacyjne, SEO, reklamy płatne w Google, Social Media czy e-mail marketing.
Obecnie zajmuję się budowaniem strategii opartych o inbound marketing z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi marketingowych, procesów oraz automatyzacji.
Pracowałem dla:
- Firm B2C działających na rynku lokalnym
- Firm B2B działających w sektorze finance, IT, produkcji oraz SaaS
- Sklepów internetowych
Lubię wyzwania i poczucie tworzenia czegoś wyjątkowego, ważnego i wartościowego
Rozwijam swoje kompetencje
Na co dzień współpracuję z firmą BusinessWeb, która jest diamentowym partnerem firmy HubSpot w Polsce. Klientom BusinessWeb pomagam w budowaniu strategii marketingowych czy też doradzam co mogą zrobić, żeby poprawić działania marketingowe. Nieustannie podnoszę umiejętności przez udział w szkoleniach i zdobywanie kolejnych certyfikatów, żeby zapewnić jak najwyższą jakość organizowanych przeze mnie konsultacji i usług.
Moje podejście
Kreatywność
Szukam niezagospodarowanych przestrzeni, które pozwalają się wyróżnić i budują pozytywne doświadczenia klienta.
Optymizm
Lubię pokonywać przeszkody. Postrzegam trudne zadania jako ambitne wyzwania, a nie zagrożenia.
Skuteczność
Koncentruję się na wynikach, które pomagają realizować konkretne cele biznesowe i elementy strategii danej firmy.
Świadomość
Rzetelnie informuję, jeśli nie jestem w stanie pomóc. W miarę możliwości proponuję kontakt do osoby dysponującej wiedzą w danym obszarze.
Ile kosztuje konsultacja marketingowa?
Sesja konsultacyjna
(1 godzina)
- Konsultacja marketingowa trwa 1 godzine w trakcie której omawiany jest wybrany temat. Poznasz rożne sposoby i pomysły na poprawę swoich wyników marketingowych
- Zanim zakupisz konsultację marketingową, zorganizujemy krótkie, 30-minutowe spotkanie, na którym opiszesz mi z jakimi problemami i wyzwaniami się zmagasz. Pozwoli mi to również lepiej się przygotować do spotkania odpłatnego
- Jeśli płatna konsultacja nie spełni Twoich oczekiwań, zwracam 100% wpłaty
Pakiet 10 godzin konsultacji marketingowych
- korzystasz kiedy chcesz!
- Pakiet dedykowany dla klientów, którzy po pierwszej sesji konsultacji marketingowych potrzebują dalszego wsparcia
- Kolejne konsultacje mogą odbywać się w formie spotkania online lub wymiany informacji w mailach
- Każde spotkanie czy odpowiedź mailowa jest rejestrowana (ile czasu zajęło) tak, aby dostarczyć szczegółowy raport na temat poświęconego przeze mnie czasu
Co otrzymasz po spotkaniu?
Nagranie
Każde spotkanie jest nagrywane tak, abyś mógł w dowolnym momencie wrócić do omawianych tematów.
Lista To Do
Po spotkaniu otrzymasz listę czynności, jakie powinieneś wykonać, aby poprawić swoje procesy i wyniki marketingowe.
Weryfikacja
Jeśli po konsultacji zdecydujesz się wdrożyć proponowane przeze mnie zmiany, dodatkowo zweryfikuję dla Ciebie ich poprawność.
Zacznij osiągać swoje cele biznesowe. Umów się na konsultacje marketingową już teraz!
Skontaktuj się, aby umówić się na darmowe i niezobowiązujące 30-minutowe spotkanie. W trakcie rozmowy opiszesz mi z jakimi problemami i wyzwaniami się zmagasz. Uzyskasz również informacje w zakresie proponowanych rozwiązań.
Najczęściej zadawane pytania
Konsultacje odbywają się online po wcześniejszym umówieniu terminu. Przed spotkaniem otrzymasz ode mnie link oraz zaproszenie. Doradztwo marketingowe może mieć formę rozmowy w cztery oczy lub panelu dla kilku osób z Twojej firmy.
Po wyrażeniu przez Ciebie chęci zakupu sesji konsultacyjnej, otrzymasz ode mnie fakturę VAT. Opłacenie jej maksymalnie 2 dni przed naszą konsultacją stanowi automatyczne potwierdzenie terminu rozmowy.
Staram się zaproponować jak najszybsze terminy konsultacji marketingowych– zazwyczaj jest to od 5 do 7 dni.
Nie każde konsultacje trwają równe 90 minut. Zwykle jest to +/- 10 minut. Konsultacje kończymy, gdy mam pewność, że wyczerpaliśmy dany temat.
Na koniec konsultacji marketingowych otrzymasz dokładne informacje, co należy zrobić, aby poprawić Twoje działania marketingowe w danym obszarze. Udostępnię Ci również link do pobrania nagrania ze spotkania.
Tak. Często klienci decydują się na rozszerzenie współpracy i wybierają kompleksowe wsparcie. Na tej stronie są wymienione wszystkie usługi marketingowe.
Konsultacje i doradztwo marketingowe jest dedykowane głównie dla właścicieli firm oraz osób zajmujących się marketingiem. W spotkaniach dotyczących integracji marketingu i sprzedaży powinna uczestniczyć także osoba z działu handlowego.
Możesz kupić pakiet 10 godzin konsultacyjnych i korzystać z nich w dowolnym momencie. Pakiet godzin konsultacyjnych jest bezterminowy.
Jeśli liczba godzin będzie niewystarczająca, to zawsze możesz dokupić kolejny pakiet.