HubSpot Marketing Hub – wszystko, czego potrzebuje Twój marketing

Czytanie zajmie Ci 5 minut

Jak zwiększyć ruch na stronie i trafić do grupy docelowej? Jak sprawić, aby odbiorcy bardziej angażowali się w nasze działania? Jak zwiększyć konwersję kampanii mailingowych? Jak zaplanować strategię treści dostosowaną do wszystkich etapów lejka sprzedażowego? Jak zbierać więcej dobrej jakości leadów?

I najważniejsze – jak robić to wszystko, nie angażując sztabu ludzi w dziale marketingu?

Używając odpowiednich narzędzi do automatyzacji marketingu.

Takim narzędziem jest platforma Marketing Hub firmy HubSpot. Poznaj możliwości, jakie daje to nowoczesne oprogramowanie marketingowe.

Zwiększ wydajność, pracując mniej

Jeśli chcemy zwiększyć zasięg i efektywność marketingu, nie możemy tracić czasu na powtarzalne, rutynowe działania, ale skoncentrować się na strategii przekazu dostosowanej do różnych grup odbiorców.

Personalizowanie działań marketingowych jest jednak bardzo czasochłonnym zajęciem. Wymaga systematycznego zbierania informacji o interakcjach odbiorców z naszą ofertą, profilowania kontaktów w bazie CRM, a następnie realizowania działań lead nuturing dostosowanych do oczekiwań poszczególnych grup.

HubSpot wyposażył oprogramowanie Marketing Hub w funkcjonalności, które pozwalają marketingowcom oszczędzić ogromne ilości czasu każdego dnia, a jednocześnie prowadzić spersonalizowaną komunikację z odbiorcami.

narzędzia marketing automation

HubSpot Marketing Hub sam sprofiluje kontakty na podstawie danych behawioralnych i aktywności, jaką wykonał lead, a następnie prześle dane do CRM-u. Otrzymasz też natychmiastowy follow up, gdy ktoś  podejmie określoną interakcję – jaki mail przeczytał? Co przeglądał na Twojej stronie WWW? Jakie treści premium pobrał?

Za pomocą hubspot marketing hub będziesz widział aktywność klienta - jakie strony oglądał, jakie materiały pobierał, co go interesowało na stronie www
Kliknij w obrazek aby powiększyć

Dzięki temu będziesz wiedzieć, które z leadów mają dla Ciebie wysoką wartość sprzedażową. Możesz także automatycznie zaplanować wysyłanie do nich odpowiedniej treści w odpowiednim czasie, np. rekomendacji, promocji, darmowych demonstracji czy konsultacji.

Dzięki Hubspot Marketing Hub będziesz w stanie sprawniej i szybciej przesuwać leady w lejku sprzedażowym. Każdy Twój kontakt będzie otrzymywał spersonalizowane komunikaty i wiadomości. Dzięki temu znacznie zwiększysz szansę, że lead w końcu stanie się klientem.

Kontroluj ROI

Skuteczna kampania marketingowa to także kampania opłacalna. Jednak działy marketingu często mają problem z określeniem, na ile ich inwestycje w ich zadania są dla firmy rentowne.

HubSpot Marketing Hub oferuje narzędzia, które pozwolą szybko przeanalizować zwrot z inwestycji w działania marketingowe.

Program gromadzi automatycznie wszelkie dane o kampaniach i prezentuje je w przejrzystej formie. Możesz natychmiast sprawdzić, które działanie przynosi faktycznie klientów, a które nie odniósł zakładanych efektów.

HubSpot Marketing Hub w kilka chwil przygotuje raport nie tylko całych kampanii, ale też ścieżki poszczególnych leadów.  Dzięki temu możesz znacznie lepiej zarządzać budżetem marketingowym i kontrolować ROI.

Zintegruj wszystkie zadania

HubSpot Marketing Hub pozwoli Ci realizować wszystkie rodzaje działań marketingowych w ramach jednej platformy. Korzystając z tego oprogramowania, nie musisz sięgać po inne narzędzia. Zapewnia to nie tylko wygodę, ale także umożliwia zachowanie spójności procesów marketingowych.

Oto niektóre z zadań, jakie zrealizujesz dzięki platformie HubSpot Marketing Hub.

Zarządzasz swoją stroną bez wsparcia IT

Dzięki Hubspot Marketing Hub możesz stworzyć skuteczną, konwertująca stronę WWW bez angażowania działu IT. W intuicyjnym panelu CMS metodą „drap & drop” tworzysz podstrony, landing page, wpisy blogowe. Możesz wykorzystać wiele atrakcyjnych szablonów lub tworzyć własne, w pełni indywidualne projekty.

Strony i maile są w pełni responsywne i funkcjonują prawidłowo na wszystkich urządzeniach mobilnych. Więcej na temat CMS HubSpot dowiedź się więcej Tutaj

Opracowujesz strategie content marketingowe

Narzędzia Hubspot ułatwiają publikację treści w intrenecie, ale również pomagają w doborze słów kluczowych pod SEO. Stworzysz treści, koncentrując się na tematach, które zwiększa ruch na stronie i podniosą jej pozycję w wyszukiwarkach.

Zarządzaj mediami społecznościowymi

Dzięki HubSpot Marketing Hub możesz także monitorować wzmianki o swojej marce w mediach społecznościowych, reagować na nie i publikować wpisy w takich porach, aby trafiały do jak największego grona docelowej grupy odbiorców. Dodatkowo z poziomu HubSpot masz dostęp do rożnych statystyk, nie musisz logować się do każdego konta społecznościowego, aby sprawdzić jakiego skuteczność.

Raport Social media dostępny w HubSpot Marketing Hub
Kliknij w obrazek aby powiększyć

Monitoruj skuteczność kampanii reklamowych

Narzędzia HubSpot wspierają także zarządzanie kampaniami reklamowymi na różnych kanałach – Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn. Możesz śledzić poziom konwersji i opłacalność każdej z nich. Będziesz wiedzieć dokładnie, która kampania pozyskuje klientów (ile kontaktów trafiło do CRM z danej kampanii).

W HubSpot Marketing Hub łatwo sprawdzisz, które kampanie generują najwięcej klientów
Kliknij w obrazek aby powiększyć

Przyciągasz ruch na kluczowe landing page

Dzięki zoptymalizowanym pod kątem SEO i UX landing page’om możesz oferować potencjalnym klientom webinaria, bezpłatne testy, dema, filmy wideo i wiele innych, atrakcyjnych treści.

Landing page jest łatwy w budowie dzięki metodzie „drap & drop”. Możesz wykorzystać wiele atrakcyjnych szablonów lub tworzyć własne, w pełni indywidualne projekty landing page.

Formularze kontaktowe na landing page są zintegrowane z HubSpot CRM, gdzie po wypełnieniu danych w formularzu, automatycznie jest zakładany kontakt w CRM.

przykład landing page stworzonego w HubSpot Marketing Hub
Widok landing page zbudowanego dla firmy Nascon w HubSpot Marketing Hub. Zobacz gotowy

Dostosuj treść strony pod danego użytkownika

HubSpot Marketing Hub posiada również funkcje Smart Content, która umożliwia automatyczne zmienianie treści landing page’a w zależności od tego, kto przegląda Twoją stronę, co zwiększa szansę na przyciągnięcie właściwych odbiorców.  

Kontaktujesz się przez e-mail i w czasie rzeczywistym

Z HubSpot Marketing Hub zaplanujesz automatyczną wysyłkę mailingu do różnych grup subskrybentów, aby pogłębiać zaangażowanie leadów oraz przygotować je do działań sprzedażowych. Inteligentne moduły pozwalają automatycznie personalizować treść dla każdego odbiorcy.

Dzięki Marketing Hub możesz także nawiązać komunikację z odbiorcami w czasie rzeczywistym. Platforma udostępnia narzędzia live chat i chatboty, aby utrzymać uwagę odwiedzających Twoją stronę internetową.

Ramię w ramię ze sprzedażą i obsługą klienta

Głównym celem marketingu generowanie leadów. Im wyższa jest ich jakość, tym większa szansa na sukces sprzedażowy.  Dzięki możliwościom platformy HubSpot dział marketingu może dostarczać leady, które będą dobrze przygotowane do działań sprzedażowych.

Pełny potencjał działań marketingowych możesz wydobyć, łącząc Marketing Hub z modułem HubSpot Sales Hub przeznaczonym do automatyzacji działań sprzedażowych.

Dzięki HubSpot Marketing Hub już na etapie działań marketingowych dbasz także o kontakt z klientami po zamknięciu ścieżki zakupowej. Personalizując komunikację i śledząc interakcje klientów w social mediach, możesz zamienić klientów w promotorów swojej marki.

Tutaj wymierne efekty da połączenie Marketing Hub z narzędziami HubSpot Service Hub, które służą do posprzedażowej obsługi klienta.

HubSpot Marketing Hub to kompleksowa platforma, która zwiększa efektywność działań marketingowych przy jednoczesnym obniżeniu nakładu pracy. Zaawansowane mechanizmy automatyzacji to mniej wysiłku i lepsza kontrola nad całą strategią marketingową.

narzędzia marketing automation

Spodobał Ci się nasz artykuł?
Udostępnij go swoim znajomym:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

Polecane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

5/5