Pomagam rozwijać się firmom
Nauczę Cię jak wykorzystać inbound marketing w celu zwiększenia sprzedaży i zobaczysz jak inbound marketing wpłynie na rozwój osobisty oraz zawodowy Twoich pracowników.
Aktywna obecność w przestrzeni cyfrowej to obowiązek każdej firmy, która dąży do sukcesywnego rozwoju. To jednak wymaga zmiany sposobu prowadzenia biznesu. Do osiągnięcia przewagi nad konkurencją, a tym samym zwiększenia sprzedaży, konieczne jest ciągłe dostosowywanie oferty do zmieniających się potrzeb Klientów, skuteczna komunikacja w Internecie oraz sprawny przepływ informacji pomiędzy działem marketingu i sprzedaży. Każdy przedsiębiorca powinien także zadbać o automatyzację określonych procesów. To pozwala przekierować zaangażowanie pracowników z monotonnych i powtarzalnych zadań na kreatywny proces twórczy.
Pomagam przedsiębiorcom osiągać te cele poprzez starannie zaplanowane działania z zakresu Inbound Marketingu. Uświadamiam Klientom, że na zwiększenie sprzedaży wpływa wiele czynników. Wdrożenie nowoczesnych narzędzi pomaga zautomatyzować określone procesy i podnieść efektywność realizacji zadań. Dzięki temu firma może wykonywać wewnętrznie jeszcze więcej działań i w ten sposób uniezależnić się od zewnętrznych agencji. Sukcesywne podnoszenie kompetencji pracowników pozwala im skuteczniej wykorzystywać możliwości dostępnych narzędzi i osiągać jeszcze lepsze wyniki sprzedażowe.
Przemysław Gliński
Właściciel iStrategy
Kilka słów o Mnie
Ponad 14 lat doświadczenia
w zakresie szeroko pojętego marketingu internetowego
Swoją przygodę z marketingiem zaczynałem od tworzenia stron internetowych pod systemy afiliacyjne, SEO, reklamy płatne w Google, Social Media czy e-mail marketing.
Obecnie zajmuję się budowaniem strategii opartych o inbound marketing z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi marketingowych, optymalizacją procesów i automatyzacji, aby zidentyfikować docelowych klientów z najwyższym zamiarem zakupu danego rozwiązania czy usługi.
Współpracuję również z firmą BusinessWeb, która jest certyfikowanym partnerem HubSpot w Polsce. Klientom BusinessWeb pomagam wdrażać rozwiązania HubSpot w obszarach marketingu, w budowaniu strategii marketingowych czy też doradzam co mogą zrobić, żeby poprawić swoje działania marketingowe.
Pracowałem dla:
- Firm B2C działających na rynku lokalnym
- Firm B2B działających w sektorze finance, IT, produkcji oraz SaaS
- Sklepów internetowych
Lubię wyzwania i poczucie tworzenia czegoś wyjątkowego, ważnego i wartościowego
Pomogę Ci rozwinąć komunikację z potencjalnymi Klientami w przestrzeni internetowej. Wspólnie z Tobą przygotuję angażujące treści i komunikaty, które wyróżnią Twoją ofertę na tle konkurencji.
Podczas realizacji działań z zakresu Inbound Marketingu skoncentruję się na zwiększeniu sprzedaży i podniesieniu wskaźnika ROI, a nie jedynie na statystykach kliknięć czy lajków lub generowaniu jak największej ilości treści czy leadów.
Pokażę Ci, jak efektywnie zintegrować dział sprzedaży i marketingu. Doradzę, jak usprawnić przepływ informacji między tymi zespołami, udoskonalić proces raportowania skuteczności podejmowanych działań, zredukować obciążenie handlowców i skrócić cykl zakupowy.
Opracuję dla Ciebie indywidualną strategię promocji dla danego produktu lub usługi. Przeszkolę Twoich pracowników, aby samodzielnie realizowali przygotowany plan działań marketingowych. Na podstawie zdobytej wiedzy oraz analizy wdrożonych procesów będą mogli wykorzystać zebrane informacje do samodzielnego tworzenia strategii dla pozostałych produktów lub usług.
Współpracuję z partnerem firmy HubSpot na Polskę, dzięki czemu mogę wyposażyć Twoją firmę w platformę, która łączy najnowsze narzędzia do automatyzacji marketingu, sprzedaży, obsługi Klienta oraz CRM. W ramach jednego systemu zyskasz dostęp do niezbędnych narzędzi marketingowych i sprzedażowych. Stworzone dla Twojej firmy strategie możemy następnie zaimplementować na platformie HubSpot.
Dostosowuję proces współpracy do oczekiwań i specyfiki Twojego biznesu. Konsultuję, wdrażam i raportuję. Dzięki temu widzisz, jak krok po kroku rozwija się Twój projekt.
Zaciekawiła Cię moja oferta?
Zadzwoń, napisz, umów się na krótką rozmowę online, żeby poznaj bliżej, jakie mam pomysły na Twoją firmę.