Zastanawiasz się, gdzie znaleźć źródło pozyskiwania klientów? Znajdziemy je na stronie internetowej Twojej firmy!
Masz świetny produkt, ale nie potrafisz dotrzeć z nim do zainteresowanych odbiorców?
Prowadzisz działania marketingowe, ale sprzedaż nie rośnie?
Kontakty, które gromadzisz, nie zmieniają się w klientów?
1.
Wspólnie zmienimy Twoją stronę WWW w sprawny system pozyskiwania klientów.
2.
Opracujemy dla Ciebie całościowy plan działań, abyś stale pozyskiwał zadowolonych klientów.
3.
Rozwiniemy Twój marketing, rozkręcimy sprzedaż i damy Ci nowoczesne narzędzia do automatyzacji zadań.
W iStrategy stosujemy najlepsze praktyki Inbound Marketingu i Inbound Sales.
Zainteresuj sobą klientów, zdobądź ich zaufanie i zatrzymaj przy sobie.
Pomożemy Ci je znaleźć!
Zgromadzimy je dla Ciebie!
Wiemy, jak to zrobić!
Zaoferujemy odpowiednie rozwiązania!
Podpowiemy, co warto kontynuować, a co warto zmienić!
56% klientów używa dziś wyszukiwarki Google, aby znaleźć firmę, która dostarczy im produktów i usług, jakich potrzebują.
Twoi klienci są w internecie. I szukają Ciebie.
Pozwól łatwo im się znaleźć. Pozwól zgromadzić informacje o swojej ofercie i zbuduj ich zaangażowanie w działania firmy.
Twoje działania w Inbound Marketingu muszą opierać się na jasno zdefiniowanym celu. Dlatego zaczniemy od jego ustalenia.
Podczas sesji przyjrzymy się współpracy między działem marketingu i sprzedaży. Zgromadzimy też informacje o Twoich dotychczasowych klientach. Określimy, przed jakimi wyzwaniami stoisz, jakie działania są skuteczne, a jakie warto dopiero wprowadzić.
Aby Twoja oferta była atrakcyjna dla odbiorców, musimy najpierw poznać ich motywacje zakupowe, oczekiwania i zwyczaje. Dlatego razem zbudujemy Buyer Personę – obraz Twojego modelowego klienta.
Analiza Twojej działalności i stworzenie Buyer Persony pozwoli ustalić, na czym polega konkurencyjność Twojej oferty na rynku. Prześledzimy też, jakie działania marketingowe prowadzi.
Nawet najpiękniejsza strona WWW nie sprzeda niczego sama z siebie. Musi jeszcze posiadać treści, które umieszczą ją wysoko w rankingu wyszukiwarek i reklamę, która przyciągnie czytelników.
Przeprowadzamy analizę słów kluczowych – czyli sformułowań, jakich używają Twoi modelowi klienci, aby znaleźć w sieci ofertę zbliżoną do Twojej.
Lista fraz kluczowych pozwoli nam opracować content marketingowy oraz zakres potencjalnych kampanii reklamowych, które trafią do Twojej docelowej grupy odbiorców.
Zaproponujemy zmiany, które podniosą pozycję Twojej strony internetowej w rankingu wyszukiwarek.
Dostosujemy strukturę strony oraz treści do pozyskanych słów kluczowych. Otrzymasz od nas projekt nawigacji strony i listę słów kluczowych.
Opracujemy strategię Twojego content marketingu na stronie internetowej i w social mediach. Stworzymy wartościowe treści i pomożemy Ci je systematycznie publikować.
Posłuży nam do tego kalendarz redakcyjny, który zawierać będzie proponowane tematy i tytuły uwzględniające frazy kluczowe.
Wykorzystamy blog firmowy, aby zwiększyć ruch na Twojej stronie. Dopasujemy treści bloga do Buyer Persony, aby przyciągnąć osoby, które chętnie pogłębią wiedzę o Twojej ofercie.
Zaproponujemy Ci strategię rozbudowy bloga według tzw. pilarów, czyli głównych tematów związanych z ofertą.
Zaplanujemy kampanie reklamowe, aby dotrzeć do odbiorców, którzy szukają Twoich usług.
Wykorzystamy opracowaną listę słów kluczowych, opracujemy budżet i przygotujemy strony docelowe reklam (landing page). Ustalimy też harmonogram publikowania reklam w wyszukiwarce oraz w mediach społecznościowych.
Inbound Marketing to dziś najlepszy sposób, aby pozyskać leady, które skutecznie wykorzystają sprzedawcy. Rozbudujemy bazę Twoich kontaktów, które zamienisz w powracających klientów.
Jeśli zaoferujesz atrakcyjne, unikalne treści na swojej stronie internetowej, odbiorcy chętnie wypełnią formularz kontaktowy i pozostawią Ci swój adres mailowy czy numer telefonu.
Landing page to specjalne strony, które oferują użytkownikom premium content. Zachęcają do pobrania dodatkowych treści, skorzystania z konsultacji lub zapytania.
Wezwanie do działania skonstruujemy tak, aby poprowadziło odwiedzających wprost do Twojej oferty. Zadbamy, aby CTA było atrakcyjne graficznie i przyciągało wzrok.
Całościowa strategia marketingowa oparta na koncepcji Inbound wzmocni zainteresowanie Twoją ofertą i skłoni klientów, by z niej skorzystali. Przyciągnij nowych klientów i zadbaj o tych, którzy już nimi są.
Pokażemy Ci sposób na harmonijną współpracę między działem marketingu i sprzedaży dzięki sprawnemu systemowi CRM od HubSpot. Opracujemy standardy działania i procesy tak, aby były spójnie i prowadziły do pozyskiwania wartościowych leadów.
Poznaj cykl życia swoich klientów i dopasuj do niego działania marketingowe
Pomożemy Ci prześledzić cykl życia twoich klientów od momentu pierwszego kontaktu z Twoja marką aż do stania się klientem. Doradzimy, jak wykorzystać tę wiedzę, by przeprowadzić kolejnych klientów przez lejek sprzedażowy.
Opracujemy kampanię, która przeprowadzi lead przez przygotowaną ścieżkę sprzedaży. Zaplanujemy proces dojrzewania leada, wykorzystując automatyzację CRM-u i analizę aktywności odbiorców na stronie internetowej.
Automatyzujemy działania marketingowe (np. kampanie mailingowe), aby zwiększyć ilość domykanych transakcji. Automatyzujemy też śledzenie informacji o poszczególnych czynnościach, jakie były podejmowane wobec potencjalnych klientów.
Inbound Marketing to nie tylko pozyskiwanie nowych klientów, ale też troska o tych, którzy już nimi się stali. To oni stają się ambasadorami Twojej marki, budując jej dobrą opinię.
System HubSpot CRM gromadzi wszelkie dodatkowe informacje o indywidualnych preferencjach Klientów. Dostosujemy do nich treści, jakie publikujesz, aby utrzymać zaangażowanie klientów.
Opracujemy kampanie e-mailowe nawet po zamknięciu transakcji, aby informować stałych klientów o nowościach i ponownie skłonić ich do zakupu.
Wesprzemy Twoje działania związane z systemem poleceń i afiliacji, który będzie dostarczał nowych leadów, a starych klientów wynagradzał za zaangażowanie i lojalność.
Jesteśmy przekonani, że nasza strategia przyniesie rezultaty. Jednak nawet po zakończeniu wprowadzania rozwiązań, służymy Ci pomocą.
Przygotujemy dla Ciebie zestawienie najważniejszych KPI, abyś śledził efektywność sprzedaży i wprowadzał na bieżąco korekty.
Systematycznie monitorujemy realizację SEO treści Twojej witryny internetowej oraz jej parametry techniczne, aby osiągnęła wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania.
Analizujemy efektywność kampanii w Google i Facebook Ads oraz aktywność w popularnych serwisach społecznościowych, by sprawdzić jak wzrasta popularność Twojej oferty.
Dostarczamy cyklicznych i szczegółowych raportów z realizacji działań, które dla Ciebie wykonujemy. Wykorzystujemy do tego system raportowania HubSpot CRM.
Postaw na strategię generowania leadów ze strony internetowej.
Wyróżnij się na rynku i dostosuj swoją ofertę do oczekiwań precyzyjnie wybranej grupy klientów.
Generuj leady, które zachwycą Twój dział sprzedaży.