Przestań tworzyć treści
od Sasa do Lasa!

Zaplanuj i redaguj wartościowe teksty, które pomogą Twojej firmie generować leady i realizować cele biznesowe
Strategia treści - twórz tresci, które przyciągają nowych klientów
Przemek Gliński Inbound Marketing

Umów się na bezpłatną konsultację. Porozmawiamy o treściach na Twoją stronę

Czego dowiesz się podczas konsultacji online?

Jak zaplanować tworzenie treści na stronę?

Twoja strategia treści powinna bazować na koncepcji klastrów tematycznych. Podczas darmowej konsultacji online dowiesz się, czym są tzw. topic clusters i jak je tworzyć. Wyjaśnimy także, w jaki sposób klastry tematyczne pomogą w realizacji Twoich celów biznesowych.

Jak strategia treści ułatwia generowanie leadów?

Treści na Twojej stronie mają zachęcić użytkowników do pozostawienia swoich danych kontaktowych. W ten sposób generujesz nowe leady, czyli potencjalnych klientów. Na praktycznych przykładach przedstawimy Ci skuteczne sposoby pozyskiwania i ocieplania leadów.

Jak sprzedawcy mogą wykorzystać treści

Opracowanie strategii treści to ważny element działań marketingowych w Twojej firmie. Przygotowane materiały będą również bardzo pomocne dla działu sprzedaży. Twoi handlowcy mogą wykorzystać je jako uzupełnienie komunikacji na różnych etapach procesu sprzedaży.

Jakie korzyści przyniesie Twojej firmie
opracowanie strategii treści?

Wzmocnisz świadomość marki​

Strategia treści jest ważnym elementem procesu budowania świadomości marki wśród potencjalnych klientów Twojej firmy. Publikacja w różnych kanałach komunikacji wzmocni widoczność produktów i usług. Użytkownicy zaczną bezbłędnie utożsamiać Twoją markę z rozwiązaniami, które spełniają ich oczekiwania.

Zbudujesz zaufanie i wiarygodność

Dostarczając użytkownikom wartościowe treści, krok po kroku zdobędziesz ich zaufanie. Skutecznie wyróżnisz się na tle konkurencji. Przełamiesz barierę nieufności i zbudujesz wiarygodność marki, produktów i usług. W efekcie ułatwisz handlowcom prowadzenie rozmów sprzedażowych i finalizację transakcji.

Zwiększysz konwersję i sprzedaż

Twoje treści będą wsparciem dla działu marketingu i sprzedaży. Ich współpraca ułatwi osiągnięcie założonych celów biznesowych. Zespół marketingu i sprzedaży wykorzysta przygotowane treści do generowania leadów, poprawy współczynnika konwersji i skrócenia procesu sprzedaży.

Dopasujesz treści do etapu sprzedaży

Strategia treści uwzględnia aktualny poziom lejka sprzedażowego. Na każdym kroku procesu sprzedaży użytkownicy potrzebują indywidualnie dopasowanych informacji. Dzięki opracowaniu strategii treści poprowadzisz użytkowników za rękę od etapu świadomości marki aż do decyzji zakupowej.

Poprawisz widoczność w Google

Przygotowane treści będą zoptymalizowane pod kątem zestawu słów kluczowych, których używają potencjalni klienci Twojej firmy. To znacznie ułatwi dotarcie do określonej grupy docelowej. Optymalizacja treści pomoże osiągnąć wyższą pozycję w Google. To przełoży się na poprawę widoczności Twojej strony.

Zwiększysz ruch na stronie

Opracowanie strategii treści poprawi Twoją widoczność w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe. To pomoże dostarczyć przygotowaną ofertę do szerszego grona odbiorców. Dobrze zaplanowana komunikacja spowoduje wzrost wartościowego ruchu na stronie i przyciągnie potencjalnych klientów.

Opinie - co o nas mówią inni?

Ile kosztuje opracowanie strategii treści?

Koszt opracowania strategii treści ustalimy dla Ciebie indywidualnie. Uwzględnimy przy tym Twoje obecne zasoby, ilość treści, jaką chcesz stworzyć oraz założone cele biznesowe.

Cena od

3499 zł

netto

Porozmawiajmy o Twoich celach i wspólnie zbudujmy skuteczną strategię treści

Skontaktuj się z nami, aby umówić darmową i niezobowiązującą konsultację online.