Przestań tworzyć treści
od Sasa do Lasa!

Zaplanuj i twórz wartościowe treści, które pomogą Twojej firmie generować leady, stwarzać szanse sprzedaży i zamykać sprzedaż.

Strategia treści - twórz tresci, które przyciągają nowych klientów
Przemek Gliński Inbound Marketing

Umów się na krótką rozmowę. Porozmawiamy o tworzeniu treści w Twojej firmie.

Czego dowiesz się podczas rozmowy?

Jak zaplanować tworzenie treści na stronę?

Twoja strategia treści powinna bazować na koncepcji klastrów tematycznych. Podczas rozmowy dowiesz się, czym są tzw. topic clusters i jak je tworzyć. Wyjaśnie także, w jaki sposób klastry tematyczne pomogą w realizacji Twoich celów biznesowych.

Jak strategia treści ułatwia generowanie leadów?

Treści na Twojej stronie mają nie tylko generować ruch, ale zachęcić użytkowników do pozostawienia swoich danych kontaktowych. W ten sposób generujesz nowe leady. Na praktycznych przykładach przedstawimy Ci skuteczne sposoby pozyskiwania i ocieplania leadów.

Jak sprzedawcy będą wykorzystywać treści

Materiały tworzone w firmie powinny być wykorzystywane zarówno przez marketing jaki dział sprzedaży. Twoi handlowcy muszą posiadać materiały pomocy przy nawiązywaniu rozmowy np. na Linkedin, ale również materiały spersonalizowane dla różnych osób w komitecie zakupowym.

Jakie korzyści przyniesie Twojej firmie
opracowanie strategii treści?

Wzmocnisz świadomość marki​

Strategia treści jest ważnym elementem procesu budowania świadomości marki wśród potencjalnych klientów Twojej firmy. Publikacja w różnych kanałach komunikacji wzmocni widoczność produktów i usług. Użytkownicy zaczną utożsamiać Twoją markę z rozwiązaniami, które spełniają ich oczekiwania.

Zbudujesz zaufanie i wiarygodność

Dostarczając użytkownikom wartościowe treści, krok po kroku zdobędziesz ich zaufanie. Skutecznie wyróżnisz się na tle konkurencji. Przełamiesz barierę nieufności i zbudujesz wiarygodność marki, produktów i usług. W efekcie ułatwisz handlowcom prowadzenie rozmów sprzedażowych i finalizację transakcji.

Zwiększysz konwersję i sprzedaż

Twoje treści będą wsparciem dla działu marketingu i sprzedaży. Ich współpraca ułatwi osiągnięcie założonych celów biznesowych. Zespół marketingu i sprzedaży wykorzysta przygotowane treści do generowania leadów, poprawy współczynnika konwersji i skrócenia procesu sprzedaży.

Dopasujesz treści do etapu sprzedaży

Strategia treści uwzględnia aktualny poziom lejka sprzedażowego. Na każdym kroku procesu sprzedaży użytkownicy potrzebują indywidualnie dopasowanych informacji. Dzięki opracowaniu strategii treści poprowadzisz użytkowników za rękę od etapu świadomości marki aż do decyzji zakupowej.

Poprawisz widoczność w Google

Przygotowane treści będą zoptymalizowane pod kątem zestawu słów kluczowych, których używają potencjalni klienci Twojej firmy. To znacznie ułatwi dotarcie do określonej grupy docelowej. Optymalizacja treści pomoże osiągnąć wyższą pozycję w Google. To przełoży się na poprawę widoczności Twojej strony.

Zwiększysz ruch na stronie

Opracowanie strategii treści poprawi Twoją widoczność w wyszukiwarce na określone słowa kluczowe. To pomoże dostarczyć przygotowaną ofertę do szerszego grona odbiorców. Dobrze zaplanowana komunikacja spowoduje wzrost wartościowego ruchu na stronie i przyciągnie potencjalnych klientów.

Opinie - co o nas mówią inni?

Ile kosztuje opracowanie strategii treści?

Koszt opracowania strategii treści ustalimy dla Ciebie indywidualnie. Uwzględnimy przy tym Twoje obecne zasoby, ilość treści, jaką chcesz stworzyć oraz założone cele biznesowe.

Cena

3699-6199 zł

netto

Dzięki tej usłudze:

Będziesz wiedzieć jakie treści tworzyć w ramach produktu lub usługi

Otrzymasz listę tematów razem ze słowami kluczowymi do optymalizacji pod SEO

Dowiesz się jak integrować treści w proces sprzedaży

Otrzymasz pomysły na lead magnet, które wykorzystasz przy nawiązywaniu rozmowy sprzedażowej i generowaniu leadów

Otrzymasz rekomendacje co do dystrybucji tworzonych treści w social media na Twojej stronie www i poprzez reklamy

Pomysł omawiamy na spotkaniu online w którym może brać udział cały Twój zespół. Spotkanie może być nagrywane. Otrzymasz również wszystkie wytworzone materiały

Porozmawiajmy o Twoich celach i wspólnie zbudujmy skuteczną strategię treści