Zaplanuj i twórz wartościowe treści, które pomogą Twojej firmie generować leady, stwarzać szanse sprzedaży i zamykać sprzedaż.
Twoja strategia treści powinna bazować na koncepcji klastrów tematycznych. Podczas rozmowy dowiesz się, czym są tzw. topic clusters i jak je tworzyć. Wyjaśnie także, w jaki sposób klastry tematyczne pomogą w realizacji Twoich celów biznesowych.
Treści na Twojej stronie mają nie tylko generować ruch, ale zachęcić użytkowników do pozostawienia swoich danych kontaktowych. W ten sposób generujesz nowe leady. Na praktycznych przykładach przedstawimy Ci skuteczne sposoby pozyskiwania i ocieplania leadów.
Materiały tworzone w firmie powinny być wykorzystywane zarówno przez marketing jaki dział sprzedaży. Twoi handlowcy muszą posiadać materiały pomocy przy nawiązywaniu rozmowy np. na Linkedin, ale również materiały spersonalizowane dla różnych osób w komitecie zakupowym.
Strategia treści jest ważnym elementem procesu budowania świadomości marki wśród potencjalnych klientów Twojej firmy. Publikacja w różnych kanałach komunikacji wzmocni widoczność produktów i usług. Użytkownicy zaczną utożsamiać Twoją markę z rozwiązaniami, które spełniają ich oczekiwania.
Cena
3699-6199 zł
netto
Będziesz wiedzieć jakie treści tworzyć w ramach produktu lub usługi
Otrzymasz listę tematów razem ze słowami kluczowymi do optymalizacji pod SEO
Dowiesz się jak integrować treści w proces sprzedaży
Otrzymasz pomysły na lead magnet, które wykorzystasz przy nawiązywaniu rozmowy sprzedażowej i generowaniu leadów
Otrzymasz rekomendacje co do dystrybucji tworzonych treści w social media na Twojej stronie www i poprzez reklamy
Pomysł omawiamy na spotkaniu online w którym może brać udział cały Twój zespół. Spotkanie może być nagrywane. Otrzymasz również wszystkie wytworzone materiały